Sabtu, 26 September 2009

Cinta Yang Di Akhir Garisan

Semenjak dua menjak ni, aku de kawan aku ni dia macam dah berubah gila lah. Aku mesej ngan classmate aku sorang ni. Dia pun notice gak yang kawan aku yang sorang tu dah berubah gila. Dia ni cam dah suka budak ni. Sblm cuti raya ari tu, dia tanya aku no. bdk pompuan ni. Bleh katakan stu batch f5 dia tanya nombor bdk pompuan tu termasuk aku ngan classmate aku ni.
Sampaikan ari raya pun dia tanya gak nombor budak tu. Aku ngan classmate aku pun dah naik bingung ngan dia ni. Dia ni bleh di katakan pendiam ah gak. bTapi, bila time nak cuti tu. Hilang pendiam dia.
Aku still ingat lagi yang waktu sehari sebelum aku de exam p.a dia tiba - tiba ambik berat pasal aku ngan budak tu. Dia tanya itulah, tanya inilah. Aku dah seram semacam je ngan dia ni. Pastu, dia sempat blajar p.a ngan aku , classmate aku, n bdk pompuan aku.
Mungkin itulah yang dikatakan
CINTA YANG DI AKHIR GARISAN
Nak tergelak aku tengok perangai dia. Mungkin satu batch f5 dah tau kot perangai dia. Or maybe tidak. Hanya class aku je kot.
Aku rasa teori aku mmg btul kot. Setiap bdk f5 ni akan mula angau bila time spm nak dekat dah. Maybe waktu tu musim " mengawan " kot. Ntahlah. Tu terpulang pada diorg untuk menilainya. Ini sekadar teori sahaja. Ntah btul atau tidak.
Jangan dia jadi macam kawan aku yang sorang tuamapai nangis angaukan sorang bdk tu. Menangis datang kat bilik aku. Dia kata yang diastill suka dengan budak yang dah clash dengan dia tu......
CINTA! CINTA ! CINTA ! Pintar sungguh kau mengatur permainan yang sungguh merbahaya. Merbahay di dunia ini. PERASAAN ....................!!!
P/S : FIKIR ! FIKIR ! FIKIRKAN LAH !

Tiada ulasan: